dålig uppdatering.

Hej. 

Jag vet att ja är super dålig på att uppdatera, men inta alltid ja hinner, mycke som händer äre iallafall, men orkar inte skriva om allt, ;) ehehehhe. Fyllde år för några dagar sen, fick inte mycke alls :cc men får väl va nöjd med de ja fick. Skolan suger getkuk, asså alla snackar skit om alla, asså palla ? ehhe, nä. Finns inte många ja kan lita på, men de finns en som ja kan lita på till 100%, tror du vet vem du är. Vi har varit rätt mycke nu, och har verkligen jätte kul med dig. Och sen har ju skolan gått lite dåligare än förut men, de är för att de känns inte som ja känner min klass längre, hatar att känna att ja mår dåligt och verkligen inte inte vill till skolan, pga klassen oså. Önskar att ja inte behövde känna den känslan,. Men den kommer nog alltid finnas, tills vi splittras, eller något. Aja, går inte in i klassrummet asså, nääääävars. Somsagt skolan kan ta sig. ehhehehe, skola imon suuug. Men efter skolan så blire att åka till Beccaa, ska bli cp skoj.
En sak som fått mig att må dåligt är att du fått mig att må dålit, bara sluta snacka med mig sådär, utan att säga varför, så fking dålig stil. Du säger att du inte vart vid datan, och ja va utloggad när du kom dit. Och att din mobil fuckade upp, in my ass baby. Ta dig förfan. Kom tillbaka när du har något seriöst o säga. Trodde på de asz, men fuck u säger ja bara.
Men nu äre så att ja saknar becca, så ni vet. Sitter och lyssnar på musik nu, love. Aja, orkar fan inte blogga mera, ni får la ta o tjata lite extra på mig så ja börjar blogga mera, höhöh ;)
Smsa bitches, 0768381464 ! (mp)
Puss / h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0