Lördag, 6/11 <3

Tjaah  ;D
Igår så vakna ja typ 11, och så ringde ja annie och sa
att vi skulle dra till vby med bussen från arum vid 13.53,
så kom vi typ fram till vby vid 2 kanske, så träffade vi didde
och vicke där, sen kom tobbe och sean, sen gick vi och köpte cigg,
hah, annie och ja stod så här mitt i trottoaren och så hörde vi
typ nån som tuta och hah, ja börja as garva för de va typ
en gubbe utan ben o shiet som ville komma förbi, rätt läskigt :c
Ah men iaf, sen drog vi hem till tobbe, vi gjorde nt så mke där.
Vi typ satt o snacka sen oså, rätt osocialt, men ändå kul ;D hah.
Sen drog vi till sean, och dom andra kolla film, men ja, didde o annie
satt i seans rum o snacka, och så alla vet så är didde fett underbar,
och bara min ! (L) älskar dig didrik nilsson.
Ah, och så ringde hans bror när vi låg i sängen och sa att didde skulle hem,
så hans bror kom och hämta han, ja börja typ gråta när han skulle åka,
får nt träffa ham förns på fredag nu, långt :(
Men ja får stå ut (y).
Sen åkte ja och Annie hem vid 18.45, när ja kom hem så satte ja mig
vid datan, kolla fb osv.. Sen drog ja till emma o johannes, och nu är ja
as rädd, hihihhi, ska kolla på alla parter på fredag eller lördag,
kommer fan dö :c. Men nu orkar ja inte blogga mera, ska käka sen kolla
på film, och försöka bli sams med min familj, lycka till till mig dåva.
Älskar dig Didrik Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0