STAN

Tjaah ;D


Igår åkte jag till stan efter skolan, med Evelina och Annie.
Först gick vi till donken och ååååt tjockismat. Sen skulle vi dra till skyttegatan.
Men vi orka inte gå dit, så vi åkte buss. När vi kom dit så träffa vi Josse, Jimmy, Jonta och Fille.
Stanna inte så länge där, knappt 1 timma, sen gick vi till netto, och så kom de typ några turkar,
som ville ta kort på oss, hahahaha så nu är vi kändisar annie och evelina.
Och innan de så träffa vi aleks, och de vart as pinsamt, för annie och ja va fan störda,
vi har gjort bort oss för livet vafan. haha.
Och sen kom min faaaar, och så körde han oss till donken igen, hih och så fick ja cash.
När vi kom fram till donken, så gick vi in och köpte glass.
Efter de gick vi till Åhmans, och typ bara satt där inne och sega, sen kom Fredrik och någon kompis till han.
Vi gjorde inte mke alls, typ snacka oså.
Och Annie skulle åka hem 20.10, de va inte kul :(.
Men vi får fan göra om de här alla vi 3! Men iaf, efter hon åkt så gick vi till mejeriet, men vi pallaa inte va där,
så vi gick och kolla buss till skyttegatan, men de gick typ efter 1 timma, och orka sitta och frysa på en fkinf bänk
utanför västerport, nae inte så lockande.
Så vi ringde taxi, och hon sa att de skulle gå på ungefär 100 kr, men de gick fan på mer än 100, men
vi fick åka för 100 kr. Dyrt tycker ja.
När vi kom till skytte gjorde vi inte mke, typ stod och snacka md allt folk. Sen drog jah och Evelina
upp till  fille och jonta, jag skulle sova, och dom andra typ satt och snacka, min pappa skulle hämta oss vid kvart över 12, men ja vakna fan vid kvart i 12, så han va väl inte så glad.
Yes, så äre men nu ska ja fixa mig, så ni får hare så bra.
Älskar er Annie&Evelina!§

puss / h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0