Cassandrafanta.

Cassandra, ja vet inte vart ja ska börja. Hur träffades vi igentligen?
Jo, såhär, vi snacka på bdb o msn först tror ja de va, sen va ja med samuel o han kände dig så drog vi till dig, när du kom ut asså, kände redan då att vi skulle få en fin vänskap, vi snacka inte så mycke först hah. Men sen börja vi snacka mera o mera, sen vare ju typ latitud och då fråga ja om ja kunde sova hos dig, så gjorde jag det. Åh, vi hade så jävla kul. Har för mig om att vi tjaffsa lite, men de skrattade vi bara bort haha. Asså, vi hade alltid så jävla kul, när vi tälta hahahha asså, de va ju helt galet. Men kul somfan, när vi badade med dom, och när vi satt där nere vid elden, du, jag, vickan och Andre. Saknar den tiden! Och när vi gick till stan, haha ja klaga på att de va så varmt. Och när vi skulle till hamnen, när vi gick ner i diket där, hahaha omg. Finaste sommaren på länge älskling. Och när ja smsa dig och komma ut när ja va med vickan, och ja ba, måste låna din toalett fort, hah åh fyfan saknar't ! :(
När vi gick ut på natten i Kb duvet, haha as läskigt xd. Och när vi gömde oss för bussen dagen efter tältningen, haah minns du? :D

Cassandra, du är finast saknar dig något enormt. Vi va som bästavänner fan i somras. Fast de äru fortfarande, min syster äru också. Kommer aldrig glömma våra minnen, dom är sjuka och helt underbara.
Herta&Cassandra genom allt no matteer what, riiight. Älskar dig något enormt gumman.

Kommentarer
Postat av: cassandra fanta ;d

aw älskling!

den sommaren var absolut den bästa. allt var så sjukt kul, tältningen, latitud, dom gånger du sovit över hos mig och allt!

när vi gick in till stan, eller rättare sagt SPRANG in till stan, aldrig varit så varm seriöst, men ändå sjukt kul :)

saknar dig så sjukt mycke, alltid du och jag gumman, genom allt. jag älskar dig herta! <3

2011-01-27 @ 15:18:07
URL: http://cassandrafantaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0