kärlek på fredagar.

Hey alla :)

Idag äre ju fredag, och de är skapligt skönt. Försov mig till bussen idag,men får åka med mamma och pappa vid halv  9 för jag ska på evk vid 9 idag, WIHO -.-. Men, nu blire fan och sköta skolan redigt ordentligt, får se vad dom säger på mötet dom skulle ta fram förslag så de skulle bli bättre för mig eller något sånt. haha.
Men, aja, efter skolan idag ska ja va med Robin, vi ska ju va med basse, bobba osv.
Jag är faktiskt ovanligt pigg idag :o om ni ville veta.
Men nu ska jag fixa lite saker innan ja ska åååka.
Hare så brao.
Pussss / h

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Den heter Today my life begins :P

2011-01-28 @ 13:21:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0