Med beccis.

Heydu! :D

Är med Becca nu, hon sover blev inte mycke sömn inatt kan ja ju säga, haha fyfan becca.
Kom hem vid typ 4 eller ngt igår minns inte riktigt.
Va på 'chillfest' eller va de va hos en kompis, de va riktigt segt i början, men blev allt mer roligare när klockan blev 12-1. Va där med Nadja, Issa, Becca&Daniela, de va riktigt fint. Becca drog dock hem alldeles för tidigt tycker jag, men hon mådde väl inte så bra, känner mig också otroligt dum att ja dissa henne o sprang tillbaka till festen, men alla skrek på mig, smsa och shiet. Fyfan, de va en heeetsig dag..
Skulle igentligen åkt till Jonas, Set, Seth och chilldricka där. Men allt blev helt fuckat, förlåt jonas o ni.
Haha, skulle sovit hos daniela igentligen igår, men de fick ja inte för hennes mamma sen. Så va ju fan tvungen o ta mig från Nya netto till torino, oh phipan. Men de kom en taxi så ja paya typ 25 spänn så körde han mig till torino, riktigt gulligt tycker jag, ehehehe.

Men, nu äre så att ja pallar inte bara sitta inne, ska försöka hitta folk man kan träffa. Och sen blire väl o ta de lungt, kanske sitta hemma bara, med becca o nån mera kanske, får se va som händer asså.
Nu ska ja lyssna vidare på musik och försöka få upp becca ur sängen, wish me luck babes. Ni får hare så bra nurå, bloggar kanske senare också.

Pussss / h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0