saknar't.

Måste bara skriva ut allt.


Rebecca karlsson ..
Kommer du ihåg första gången som vi sågs? Kände att vi skulle få en speciell vänskap. Vi började vara rätt mycke, sen va vi fan nästan varje dag, hade så fking roligt med dig, kommer du ihåg alla våra minnen, dom är sjuka och så jävla roliga, assså allt ja gjort med dig är de bästa ja gjort. Right vi bråkar en hel del, iallafall just nu.. Och det är något jag verkligen inte vill. Har gjort väldigt mycket för din skull, som ja fått förbannat mycket skit för, men ja sa att ja gör allt för dig. Och ja håller de ja säger. Men sen började vi glida isär, ett tag iallafall. Men sen va vi igen och då va vi nästan varje dag igen. Men sen blev det massa bråk mellan oss igen, och nu är vi här när vi inte ens kan kolla på varann i skolan osv, känns så jävla svårt att bråka med den som man bryr sig mest om, du är min andra halva becca. Du är speciell och du kommer vara min bästavän föralltid, även om inte jag är din bästavän.
Du är min syster, ja gör vad som helst bara det blir bra mellan oss igen. Pallar fan inte vara ovän med dig, usch.. :(
Älskar dig otroligt mycket gumman, kan vi bara bli vänner igen. Som förut, skulle kännas sjukt bra. Ja kanske säger saker ibland, men det ja säger är inget jag menar, för de bara kommer ut när vi lackar på varann, det kanske är något jag borde ändra på, att inte bara säga saker och då blir allt kanske bara värre. Ska ändra på det, LOVAR!
Men de enda ja vill just nu är att vi ska kunna titta på varann i skolan, snacka som vanligt. Hjälpa varann med allting. Älskar dig Rebecca Karlsson. Min andra halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0