sug.

Hej.

Nyår sög ju fan, va sjuk, ont i huvet mådde illa oså. Så blev o sitta hemma vid datan hela tiden. Kul.
Idag skulle ja åkt till stan till becca, men mina föräldrar fuckar ju ur, så fick inte åka. Hatar dom just nu, äckel.
Vaknade typ 9 idag, sen somna ja om o gick upp typ vid halv 2-2. Och sen dess har ja bara suttit vid datan. Imon skulle ja på lan me becka svensson, men vet inte om ja pallar asså. Åker hellre till oskarshamn o hälsar på vänner, som ja inte sett på ååååååååååår känns det som. Men jag får se hur ja gör. Just nu sitter ja bara här o skriver onödiga saker.
Men, jag måste fan ta mig till stan, massa saker o reda ut. Och saknar Becca k. Faaast nu äre ju så att mina föräldrar förstår inte hur mycke ja gör för o få komma till stan,. Aja, de skiter väl ni i. haha.
Nu ska ja chilla lite till vid msn, fb oså. Och så ska ja ladda ner någon film, och kolla på sen, köpte massa fffetinggodis igår fifan! (Y) gott.

Puussss / h

En egobild får ja la bjuda på. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0